Tedarik Zinciri Görünürlüğünde Veriler
Tedarik zinciri görünürlüğünü artırmak, işletmelerin daha iyi kararlar almasına, maliyetlerin düşürülmesine ve müşteri memnuniyetinin artırmasına yardımcı olabilir. Görünürlüğü arttıran işletmeler, tedarik zinciri yönetiminde rekabet avantajı sağlayabilir. Tedarik zincirinde görünürlüğü artırmada…
İşletme Verimliliğinde ERP Etkisi
İşletmelerde verimliliği artırmada ve rekabet avantajı elde etmede ERP sistemlerinin rolü oldukça önemlidir. Bu bütünleşik yazılım sistemleri ile, işletmelerin farklı departmanlarını ve iş süreçlerini entegre ederek bilgi akışını iyileştirmek ve…
B2B Müşteri İlişkilerinde Veri Yönetimi Stratejileri
B2B pazarlaması, dijitalin yükselişiyle birlikte daha karmaşık bir yapıya dönüştü ve müşteri ilişkileri yönetimini de farklılaştırdı. Büyük veri çağında, müşteri ilişkileri yönetiminde veri yönetimi büyük önem kazandı. Modern işletmecilikte, bir…
Tedarik Zincirinde Stratejik WIP Yönetimi
İşletmelerde, iş süreçleri boyunca ürünlerin hangi adımlardan ne şekilde geçtiğini ve işlerin tam olarak nasıl bir noktada olduğunu bilmek kritik bir önem taşır. Tedarik zincirinde, işlerin yarıda kalmaması veya tamamlanma…
Dijital Dönüşümün Şeffaflığa Etkisi
Dijital Dönüşümün Şeffaflığa Etkisi Dijital teknolojilerin hızla gelişmesiyle birlikte, işletmeler tedarik zinciri yönetiminde daha şeffaf ve verimli işleyiş için dijital dönüşüm imkanlarından yararlanmakta. Günümüz tedarik zinciri yönetiminde şeffaflık, sürdürülebilirlik hedeflerine…
Sürdürülebilirlikte, Tedarik Zincirinde Şeffaflık Artırımı
Sürdürülebilirlik, çevresel, sosyal ve ekonomik açıdan uzun vadeli refahı sağlamak için mevcut ihtiyaçların karşılanmasında gelecek nesillerin ihtiyaçlarının da göz önünde bulundurularak, kısıtlı kaynakların dengeli kullanılmasıdır. Bir organizasyonun veya belirli bir…
Tedarik Zincirinde Dijital Dönüşüm ve Sürdürülebilirlik
Sürdürülebilir kalkınma, sürdürülebilirliğin üçlü sacayağı olan çevre, sosyal ve ekonomi boyutları bir arada düşünüldüğünde anlam kazanır. Sürdürülebilirlik hedeflerine bu üçlü denge ile ulaşma çabasında, tedarik zincirinde verimli çözümler yaratmanın yolu…
Dijital Depolamada Bulut Tabanlı Çözümler
Günümüzde iş yaşamının akışında oluşan büyük veri, dijital ortamda veri yığınlarının büyümesiyle birlikte, depolamaya ilişkin çözüm ihtiyacını beraberinde getirir. Geleneksel veri depolama yöntemleri, veri yükü karşısında yetersiz ve hantal olduğundan,…
Veri Güvenliği ve Blokzincir
Dijital çağda veri güvenliğine ilişkin ihtiyaçlara paralel olarak, teknolojinin hızlı gelişimiyle birlikte etkili uygulamaların kullanımı da yaygınlaşıyor. Geleneksel güvenlik yöntemlerinin, artan karmaşıklık ve sofistike saldırılar karşısında yetersiz kalması, veri güvenliği…
Tedarik Zinciri Yönetiminde Otomasyon
Tedarik zinciri yönetiminde işlemlerin ve süreçlerin otomatikleştirilmesi, operasyonların etkili, doğru ve hızlı şekilde yürütülmesinde büyük önem taşır. Tedarik zinciri işletmeleri, teknolojik çözümleri entegre şekilde kullanarak, otomasyonla tedarik zinciri süreçlerinin hem…
B2B İşletmeler İçin Stratejik Otomasyon
B2B işletmelerde otomasyon, birçok yönden verim elde etme fırsatları ile işletmeler arası ticaretin hızlanmasını ve işletme performansını artırmayı sağlar. B2B otomasyon stratejileri, iş süreçlerinin verimliliğini artırmada, maliyetleri düşürmede, satışları artırmada…
Tedarik Zinciri Kesintilerini Önleme Stratejileri
Tedarik zinciri yönetimi, bütünsel olarak birbirini destekleyen birçok yönetim alanının stratejik ve sistemli şekilde çalışılmasını gerektiren karmaşık bir süreçler bütünüdür. Ne var ki, bunu başarıyla sürdürmek her zaman mümkün olmayabilir.…
“Geleceğe Taşıma”: OTONOM LOJİSTİK
Tedarik zincirinin bir ucundan diğer ucuna lojistiğin birçok aşamasında bulunan farklı ihtiyaçlar ve gereklilikler ile hızlı değişen rekabet koşulları, lojistik süreçlerin zorlukları, teknolojik gelişmeler gibi etkenler, lojistik alanında yenilik ihtiyacını…
Döngüsel Tedarik Zincirinde Sürekli İyileştirme
Tedarik zinciri, bir işletmenin faaliyetlerinin büyük bir bölümünü kapsayan, iş süreçlerinin karmaşık bir ağ oluşturduğu, yoğun enerji gerektiren bir alandır. Bu nedenle çevresel sürdürülebilirlik çabalarının en anlamlı şekilde fayda sağlaması…
2024 Tedarik Zinciri Trendleri
Tedarik zinciri yönetimindeki gelişimler, her geçen yıl operasyonel süreçlerin işleyişini tetikler ve talebi daha uygun şekilde karşılamayı sağlar. Kuşkusuz tedarik zinciri, bu yıl da farklılık yaratan birçok trende ev sahipliği…
2024’ün Dijital Trendleri
Teknolojinin gelişimi her geçen yıl daha da hızlanmaya devam ediyor. Geçtiğimiz yıllarda, üretken yapay zekâdan insansı robotlara, yazılım yeniliklerinden kuantum bilişime ve ötesine birçok çarpıcı gelişme yaşandı. İş süreçlerini, günlük…
Veri Yönetişimi (Data Governance)
Büyük veri ile çalışılan organizasyonlarda, veri kullanımında veri süreçlerinin optimize edilmesi önemlidir. Organizasyonlar, büyük veriyi uçtan uca yönetmeyi sağlayan yöntemler ile birçok karmaşık işleyişi çok daha rahat yönetebilir. Modern ticaret…
Yapay Zeka Odaklı Başarı
Hızla gelişen bilgi ve iletişim teknolojilerinin sunduğu imkanlarla, işletmeler daha verimli, hızlı, az maliyetli ve çok daha çevik bir performans gücü elde eder. Dijital dönüşümün sunduğu bu güç, işletmenin süreçlerini,…
Tedarik Zincirinde Optimizasyonun Avantajları
Günümüz küresel iş ortamında, ticaretin karmaşıklığı ve hızla değişen müşteri talepleri gibi unsurlar, çeşitli değişimleri tetikler. Rekabetin yoğun yaşandığı tedarik zinciri dünyasında iş planlaması, stratejik planlamayı ve yönetimi gerektirir. Bu…
B2B Veri Güvenliğinde Bulut Tabanlı Veri Depolama
B2B (işletmeler arası) iş süreçlerinde büyük veri için depolama ihtiyacı arttıkça, güvenli şekilde veri depolama ihtiyacı da giderek arttı. Artık, işbirliği yapma süreçlerini kolaylaştırmak üzere, modern işletmelerde veri depolamada ve…
Tedarik Zinciri Yönetiminde Veri Değişim Ağı
Günümüz iş dünyasında tedarik zinciri yönetimi, temel iş stratejilerine yön veren ve rekabetin yoğun olduğu önemli bir alandır. Tedarik zinciri, ürün ya da hizmetin oluşturulmasından son tüketiciye ulaştırılmasına kadar çeşitli…
SAP Entegrasyonunda Katma Değerli Ağlar, IDOC ve RFC
Tüm sistemlerin birlikte, uyum içinde çalışmasını sağlayan dijital dönüşümün sunduğu en önemli avantajlardan biri de veri değişimidir. İşletme ihtiyaçları özelinde tasarlanan entegrasyonlar, işletmenin üretkenliğini ve veri tutarlılığını büyük ölçüde artırır.…
SAP ile Yeni Nesil Tedarik Zinciri Yönetimi
Günümüz iş dünyasını hızla yeniden şekillendiren gelişmeler, tedarik zincirini de birçok yönden etkiler. Tedarik zincirinde bu değişimlere açık olan ve yenlikleri iş süreçlerine uygulayabilen işletmeler kazanır. SAP ile yeni nesil…
Tedarik Zincirinde Dördüncü Taraf Lojistik (4PL)
Organizasyonlar, tedarik zinciri boyunca operasyonlarını daha etkili şekilde yönetebilmeyi hedefler. Hedef kitle beklentilerinin değişkenliğinden veya tedarik zincirinin işleyişinden kaynaklı çeşitli potansiyel risklerle ve aksaklıklarla dolu karmaşık günümüz ticari ortamında, verimli…
Temiz Tedarik Zinciri
İklim krizinin derinleşmesi, küresel ekonomiye doğrudan ya da dolaylı birçok etkiyle yansıdı. Tedarik zincirinde son yıllarda daha sık duyulan temiz (enerji) tedarik zinciri, bu etkiden kaynaklanan bir kavram olarak karşımıza…
İşletmelerde EDI’nin İletişim Gücü
Dijital dönüşümün önemli bir boyutu olan Elektronik Veri Değişimi (EDI), günümüz modern ticari işleyişinin önemli bir aracı haline geldi. EDI, kuruluşların yapılandırılmış iş verilerinin elektronik ortamda karşılıklı iletimini sağlayan ve…
Tedarik Zincirinde Depo Yönetimi
İşletmeler tedarik zinciri süreçlerinde ürünlerin alınması, yerleştirilmesi, seçilmesi, paketlenmesi ve sevkiyatı gibi işlemler sırasında hatasız ve verimli bir şekilde çalışmayı hedefler. Depo yönetim sistemi, bu süreçlerdeki insani hatalardan arındırılmış, çevik…
AI TRiSM: YAPAY ZEKA GÜVENİ
İnsanlığın konforlu yaşamı için, hemen hemen tüm alanlarda farklı yöntemlerle geliştirilen yapay zeka, iş gücünü daha verimli kılmayı hedefleyen muazzam bir buluş. Yine de, yapay zekanın gelişim süreci boyunca, bir…
Dijital Dönüşümde Kayıp Kaçırma Yanılgısı
Hangi sektörden veya ölçekten olursa olsun her işletme için, hedef kitlenin davranışlarını anlamak önemlidir. Bu nedenle ekonomiyi inceleyen uzmanlar, insan davranışlarını ele alan farklı disiplinlerden yararlanır. Yapay zekâ destekli analizlerin…
Veri Transferinde Derin Öğrenme
Veri transferi alanındaki gelişmeler, farklı sektörlerde büyük fırsatlar yaratıyor. İşletmeler rekabette ön plana çıkabilmek veya pazar payını büyütebilmek gibi önemli avantajlar için veri transferinde dijital dönüşüm yatırımlarını günden güne artırıyor.…
YAPAY ZEKANIN İLETİŞİMLE İMTİHANI
Algoritma ağı temelinde, makine öğrenmesi üzerinden gelişen yapay zekâ teknolojisi, hayatın pek çok alanında hızla gelişti ve yaygınlaştı. Yapay zekânın pek çok faydasının yanında, yaratabileceği olası problemler de tartışma ve…
YAPAY ZEKA DESTEKLİ OTOMATİKLEŞME VE OTONOM SÜRÜŞ
Günümüz yapay zekâ teknolojileri otomotiv sektöründe yankı bulmaya devam ediyor. Sürücüye konforlu sürüş sağlama odağında geliştirilen teknolojiler; sürdürülebilirlik prensibiyle, güvenlik standartlarını yükseltmeyi, sürüş deneyimini dönüştürmeyi ve trafik akışını iyileştirmeyi hedefliyor.…
VERİ TRANSFERİ GÜVENLİĞİ
İşletmelerin veri transferi süreçlerinde karşılaştığı en önemli konulardan biri gizli verilerin güvenliğidir. Veri transferi güvenliği, bilgilerin bir noktadan diğerine güvenli şekilde iletilmesinde emniyeti sağlamak için kullanılan yöntemlerdir. Bu yöntemlerle, işletmeler…
Q TİCARET: DİJİTAL DÖNÜŞÜMDE TİCARETİN HIZ NOKTASI
Tüketici, satın alma eğilimlerine bakıldığında, alınan ürünlere veya hizmetlere ilişkin faydaların yanı sıra bunların ne kadar hızlı teslim alınabildiğiyle de ilgilenir. Günümüzde dijital uygulamalar sayesinde bazen acil bir ihtiyaç bazen…
Tedarik Zincirinde Verimli Çoklu Ticaret Ortaklığı
Tedarik zincirinde, küresel çapta hızlı bir dönüşüm yaşanıyor. Geleneksel tedarik zincirine oranla, artık B2B ticaret iştirakçileri, çok daha kapsamlı şekilde bağlantı kurabiliyor. Her ölçekten işletme, iş gücünü büyüterek pazarda yeni…
Yapay Zeka Yetenek Yönetiminde Özelleştirme
Gününüzün 24 saatini, mesela 36 saate çıkarabileceğinizi söylesek, ne dersiniz? İsterseniz düz hesap 40 yapalım ya da size ne kadar lazımsa… Yapay zekâ, dünyanın kendi ekseni etrafında ne kadar sürede…
Tedarik Zincirinde Veri Güvenliği
Tedarik zinciri, ne kadar karmaşık olursa olsun, hızlı, güvenli, dirençli bir işleyiş için iyi yönetilmesi gerekir. Bu yönetim türü, kalite ve performanstan, sürdürülebilirlik duyarlılığına, envanterden tahminlere kadar birçok başlık altında,…
Gelişimin Temeli: Dijital Dönüşüm
Dijital inovasyonların tüm alanlarda çığır açtığı günümüzde, “dijital dönüşüm” kavramı, modern iş dünyasında sıkça duyduğumuz bir kavram olarak karşımıza çıkar. İşletmelerin iş yapma biçimini dijital ortamda sürdürmesini sağlayan dijital dönüşüm,…
KOBİ’lere EDI Avantajı
Küreselleşme ve rekabetin artması ile teknolojik gelişmelerin iş dünyasına yansımaları; işletmelerin daha verimli, hızlı ve güvenilir bir şekilde bilgi alışverişi yapmasını, veri yığınlarını dijital ortamda iletmesini zorunlu hale getirdi. Elektronik…
Blokzincir Tabanlı İnovasyon
Dünya çapında çeşitli sektörlerde gelişen inovasyon örnekleri, teknolojinin gelişimiyle birlikte hız kazanırken, blokzincir teknolojisi son yıllarda hızla gelişen ve birçok sektörde potansiyel uygulamaları olan başlı başına önemli bir inovasyon olarak…
Küçük İşletmelerde Büyük Performans: EDI
Dijital dönüşüm küresel pazarda büyük operasyonlar yürüten işletmelerin yanı sıra, küçük işletmeler için de çok sayıda avantajlar sunar. İşletmenin büyüme hedeflerine hızla ulaşması ve yeni hedefler koyması için ihtiyaç duyduğu…
Lojistik Sektöründe EDI Kullanımı ve Avantajları
EDI’nin lojistik sektöründe kullanımı, küresel tedarik zinciri yönetiminde önemli bir rol oynar. Bu nedenle, birçok ülke ve işletme, EDI teknolojisini kullanarak verimliliklerini artırmakta ve önemli rekabet avantajları elde etmektedir. EDI’nin…
EDI Sağlayıcı Nasıl Seçilir?
Günümüzün küresel iş ortamında, başarılı şirketler iş gücüne en uygun çözümlerle verilerini yöneterek, rekabette ön plana geçiyor. Verilerin yönetimi için EDI sağlayıcı olarak anılan şirketlerden profesyonel danışmanlık desteği almak, işletmelerin…
Sürdürülebilir Tedarik Zincirinde Blokzinciri
Dünyamızın sınırlı doğal kaynakları, küresel ısınma, enerji kaynaklarının tükenmesi gibi sorunlar, şirketlerin tedarik zinciri süreçlerinde teknolojiden faydalanarak sürdürülebilir bir yaklaşım benimsemesini gerektiriyor. Küresel iş gündeminin ilk sırasındaki sürdürülebilirlik, iklim krizinin…
Dış Ticarette Blokzincir Kullanımı
Kripto para ağlarının arka planında olduğundan, adı sıklıkla kripto paralarla anılan Blockchain teknolojisi, dış ticarette kolaylık sağlıyor. Birbirine bağlanarak çalışan bloklar halinde kayıt tutma yöntemiyle çalışan blokzinciri, şifrelenmiş kayıtlara imkân…
İnsani Yardım Lojistiğinde Etkili Yönetim
Dünyada ve ülkemizde yaşanan afetlerden zarar gören ihtiyaç sahiplerine yardım toplanması ve dayanışma sağlanması, yaraları bir nebze olsun sarmaya katkı sağlar. Afetzedeler için barınma, giyinme, beslenme gibi temel insani ihtiyaçların…
İşletmelerde ChatGPT Verimliliği
Geçtiğimiz yıl, OpenAI şirketi tarafından geliştirilen ChatGPT, hem denetimli hem de takviyeli öğrenme teknikleriyle ince ayar yapılmış büyük bir dil modeli olarak yaklaşık üç aydır hayatımızda. ChatGPT, konusunda uzmanlaşmış bir…
Tedarik Zinciri Risk Yönetiminde Stratejik Planlama
Dünya dramatik değişimlere sahne olurken, teknolojinin yükselişi ve gereksinimlerin farklılaşmasıyla geleneksel işletme yönetimi anlayışı ve tedarik zinciri yönetimi tarih oldu. Artık, değişken pazar dinamiklerine ve yeniliklere uyum sağlayan modern stratejik…
Tedarik Zincirinde Talep Tahmini
Tedarik zincirinde, hammaddeden üretime, taşımadan son kullanıcıya kadar tüm süreçlerin yönetiminde son derece detaylı ve karmaşık bir zincirleme operasyonel süreç vardır. Bu süreçlerin yönetiminde; üretim, envanter yönetimi, lojistik ve tedarikçi…
Tersine Lojistik
Tedarik zincirinde bir hammaddenin temini ile tüketiciye ulaştığı ana kadar geçen süre ürünün oluşturulması ve sunulması süreci, karbon salımını artırır, masraflıdır ve kaynakların hızla tükenmesini çabuklaştırır. Tersine lojistik, bu süreçte…
Yapay Zeka Pazarlaması
Yapay zekâ pazarlamasında önemli pazarlama zorluklarının üstesinden gelmede makine öğrenimi, derin öğrenme, doğal dil işleme gibi çeşitli yapay zekâ teknolojileri kullanılır. Bunun sebebi çağımızda kitlesel pazarlama iletişiminin yerini iyiden iyiye…
2023’te Büyük Veri ve Dijital Dönüşüm
İşletmeler 2023’te verilerini çok daha akılcı şekilde kullanmalılar. Hangi iş modelinden ve ölçekten olursa olsun her işletme, operasyonlarından elde ettiği verilerini uygun şekilde yürütmeyi ve düzenlenmeyi öğrenerek, verileri değerlendirme ve…
Korkutan Yapay Zekanın İnsanlığa Katkıları
2023 Yapay zeka alanında büyük atılımlara sahne olacak. Değişime kolay adapte olmayanlar için korkutucu gelişmeler sayılabilir. Tarih boyunca teknolojiye direnç, büyük geçiş dönemlerinde hep yaşanmış. Ama bu yüzyıldaki kadar bilimkurguya…
İnovasyona Yön Verecek Başlıca Teknolojiler
Yapay zekâ araçlarıyla git gide daha da yakınlaşıyoruz. Çoklu bulut mimarileri ve teknolojileri, farklı ağ biçimleri, veri transferinde gelişmeler, giyilebilir teknolojilerin yaygınlaşması gibi gelişmeler, sanal evrenin birçok anlamda farklılaşacağına işaret…
Karbon Ayak İzi ve Yapay Zeka
“Dünyamızın en çok dile getirilen iki konusu teknoloji ve sürdürülebilirlik” desek yeridir. Bir yanda iklim krizinin küresel yankıları sürerken diğer yanda baş döndürücü hızla geliştirilmekte olan yapay zekâ… Yapay zekâ…
Çevik Tedarik Zinciri
Tedarik zincirinde tüm konularda en hayati ve temel unsur zamandır. İşletmeler, değişen pazar koşullarında sıklıkla yeniden şekillenen tüketici beklentilerini ve taleplerini karşılamak ister. Zamanın getirdiği sürprizlere göre, stratejik formüller uygulayarak…
Tedarik Yönetiminde Yalın Dönüşüm ve Sürdürülebilirlik
Tedarik zincirinde etkili sonuçlar elde etmek üzere çeşitli stratejiler ve felsefeler geliştirilmiştir. Bu uygulamalardan biri de maliyet ve zaman odaklı bir strateji olan yalın (lean) felsefesidir. İşletmeler, hızla değişen pazar…
Karbon Nötr Taşımacılık : Yeşil Lojistik
Dünyada, iklim krizini hafifletebilecek yeni teknolojiler üzerine araştırmalar devam ederken, global işletmeler gözünü, lojistik alanında kullanılabilecek yeşil çözümlere çevirdi. McKinsey’in araştırma verilerine göre, dünyada iklim hedefinin nötr düzeye ulaşabilmesi için…
2023 Yapay Zeka Öngörüleri
İşletmeler 2023 yılını karşılamaya hazırlanırken, stratejistler ön görülerine ve analiz raporlarına dayanarak yeni yıl beklentilerini çoktan planlamalarına yansıttı. Tahminlere göre 2023 yılı, şimdiye dek teknolojiye yapılan yatırımların çok üzerinde yatırımların…
Sohbet Robotları Yılı: 2023
Yapay zekâ çalışmalarında makine öğrenimi, dil, görsel ve yazınsal beceriler ve iletişim becerileri üzerine gelişmeler yaşanırken 2023’te yapay zekânın insanlarla çok daha fazla iletişime geçmesi hedefleniyor. Dünya devi yapay zekâ…
Elektrikli Araçlarda Yakın Gelecek
Elektrikli otomobiller, büyük ölçüde ulaşım alanında fosil yakıt kullanımından doğan ve iklim krizini artıran karbon emisyonunu ortadan kaldırmaya yönelik önemli bir icat ve çevreci bir teknoloji. Ancak elektriğin yenilenemeyen enerji…
İşletmelerde Karbon Nötr Hedefi
Son yıllarda iş dünyası çeşitli konu başlıklarıyla küresel çapta dönüşümlerin eşiğinde. İşletmeler, hangi ölçekten veya hangi sektörden olursa olsun, bir parçası olduğu topluma ve dünyaya karşı sorumluluk duymak zorunda olduğunun…
Veri Görselleştirme
Bilgi üretimi gün geçtikçe artarken; bilginin analizi, incelenmesi ve değerlendirilmesi de karmaşıklaşıyor. Şirketlerin iç ve dış iş süreçleri dâhilinde yer alan verilerin anlamlı olarak çıkarılması, büyük miktarda verinin işlenmesi ya…
Etkileşim Odağında Gerçek Zamanlı Pazarlama
Stratejik pazarlama, planlı şekilde uygulandığında zorlu piyasa koşullarında hedef kitlenin dikkatini çekmek ve ön plana çıkmak kolaylaşır. Araştırma verilerine dayanarak, mevcut ya da potansiyel olarak tanımlanan hedef kitleye ulaşmak üzere…
İş Gücünde Dijital Beceriler Geliştirmek
Bir şirketin dijital dönüşüme ne kadar uyum sağladığı, o şirketin başarısını etkileyen en önemli faktörlerden biridir. Teknolojik yeniliklere adapte olarak iş biçimlerini destekleyen şirketler, iş gücüne özel, esnek ve başarılı…
E-Ticarette Performansınıza Etki Edecek Tüyolar
Dünya çapında 24 milyon e-ticaret sitesinin bulunduğu bir sistemin içerisinde, ürünlerinizi alıcılarla buluşturmak çok yoğun çaba sarfetmenizi gerektiriyor. İşin açıkcası, işlek bir caddede satış yapmak çoğu zaman e-ticaretin yanında kolay…
Nesnelerin İnterneti (Internet Of Things)
Endüstri 4.0 ile birlikte hayatımızda pek çok şey değişti. Cihaz ve sistemlerin koordineli çalışmasını sağlayan nesnelerin interneti, verilerin toplanması ve bilgilerin bir bulut sisteminde veri ağı oluşturarak bilgiye dönüşmesi hayatımızı…
Otomotivde Batarya Krizi
Elektrikli araçlara talep beklenenden çok daha fazla. Otomotiv sektörü, bu talebe karşılık vermek üzere üretime hazırlanıyor ancak kritik seviyede küresel bir sorunla karşıyayız: Batarya sorunu. Küresel üretim ve tedarik aşamasında…
Büyük Veri Analizi
Büyük veri, her ne kadar kulağa dijitalleşmenin yükseldiği yıllara ait gibi gelse de, bu kavramın tarihi 1970’lerdeki ilişkisel veriye dayanıyor. Eskiden çok daha zahmetli ve maliyetli olan veri toplama ve…
Endüstri 5.0 ve Süper Akıllı İnsan
Geleceğimizi iyileştiren her teknoloji karmaşık değil, hatta bazen son derece yalın ve aynı zamanda da son derece etkili olabilir. Endüstri 5.0 dönemindeki modüler yapılı akıllı fabrikalarının fiziksel işlemlere ek olarak…
Pazaryeri Entegrasyonu ve E-Ticaret
Pazaryerleri, mağazaları alıcılarla buluşturabilme işini dijital ortama taşıyan platformlardır. e-Ticarette, pazaryerleri sayesinde firmalar, birden fazla mağaza açarak, ürünlerini sergiler ve satışa sunarlar. Bu firmalarla, e-ticaret sitelerinin uyumlu çalışmasını sağlayan işlemler…
E-TİCARETTE ARTIRILIMIŞ GERÇEKLİK – AR
Artırılmış gerçeklik modelleri, özellikle e-ticarette dikkat çekiyor. AR teknolojisi, tüketicinin bir ürünü mağaza ortamında incelemesinden farklı olarak, online alışverişte sanal biçimde deneyimleyerek incelemesine imkan tanıyor. Böylece, bir ürünü online olarak…
OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE 3D YAZICI KULLANIMI
Otomotiv ve ulaşım endüstrileri, teknolojideki gelişmelere paralel olarak, sürekli gelişiyor. Seyahat ve sürüş konforu için daha güvenli, yüksek performanslı tasarımlar geliştirildikçe, bu tasarımlara uygun parçalara olan ihtiyaç da aynı ölçüde…
B2B’DE DİJİTAL KOLAYLIK: WEB EDI
İşletmeler günümüzün ticari koşullarında hızlı, işlevsel, hatasız ve otomatik olarak sağlanabilen sistemlerle, yani WEB EDI marifetiyle belge yönetimini kontrol edebiliyor. Bu sayede, düşük maliyetle ve daha az eforla sağlanan kaliteli…
İnovasyonda Teknolojinin ve İnsanın Rolü
İnovasyonda Teknolojinin ve İnsanın Rolü Hayatın hemen her alanında yeniliğin ve değişimin uygulamasında, teknolojinin gücüyle karşılaşırız. Bir marketten seçtiğimiz ürünün üretimden sepetimize kadar, görünmez aşamalarının her birinde, ameliyatlarda kullanılan medikal…
Otomotiv Tedariğinde Değişime Uyum
Otomotiv Tedariğinde Değişime Uyum Tedarik zincirinin en karmaşık olduğu alanlardan biri kuşkusuz otomotiv sektörüdür. Günümüzde dünya otomotiv üretiminin yarıdan fazlasının Asya kıtasında olduğu, dünya çapında üretimin dörtte bir oranında Çin…
Otomotiv Tedariğinde JIT(Just in Time) KANBAN
Otomotiv Tedariğinde JIT KANBAN İş hayatında “time is money” (zaman, paradır) sözünü sık sık duyarız. Tedarik zincirinde de doğru zamanda doğru ürün ya da hizmeti sağlamak ve zamanında teslimat son…
Otomotivde İnovatif Yapay Zeka Entegrasyonu
Otomotivde İnovatif Yapay Zeka Entegrasyonu Günümüz pazar koşulları, teknolojiyle yeniden şekillenirken, şirketlerin zorlu rekabet koşullarında rekabet avantajı yaratmasının önemli bir yolu da inovasyona yatırım yapmaktan geçer. Diğer sektörlere kıyasla, otomotiv…
Dijital Dönüşüm Açısından Case: Otomotiv Mobilitesi
Dijital Dönüşüm Açısından Case: Otomotiv Mobilitesi Küresel ısınmaya bağlı sürdürülebilirlik gündemi, teknolojik gelişmeler ve değişen tüketici davranışları ve beklentileri otomotivde dijital dönüşümü zorunlu kılıyor. Otomotiv sektöründe, orijinal ekipman üreticileri (OEM’ler)…
Bulut Bilişim İstatistikleri 2022
İnternet üzerinden bilgi, veri ve uygulamalarımızı paylaşmamızı sağlayan küresel bir ağ olan bulut bilişimi, şirketleri çeşitli donanım çözümlerini kurma maliyetlerinden kurtarır. Bulut bilişim terimi ayrıca bulut bilişimin çalışmasını sağlayan teknolojiyi…
Yapay Zekanın Son Dahisi GTP-3
Yapay Zekanın Son Dahisi GTP-3 ‘’Görsel düşünme yeteneği sadece sanatçılar için değildir. Girişimciler için de çok temel bir problem çözme becerisidir. Ünlü besteci ve piyanist Philip Glass çocukken babasıyla sözlü…
Tedarik Zincirinde Karbon Ayak İzi
Tedarik Zincirinde Karbon Ayak İzi Dünya Ekonomik Forumu, iklim krizini “dünyamız için ciddi bir varoluşsal risk” olarak nitelendirir. Bu büyük küresel tehlikenin büyük ölçüde şirketlerden kaynaklandığı ifade ediliyor. Üstelik, verilere…
Yeşil Teknoloji
Yeşil Teknoloji Dünya genelinde sektörlerin sera gazı emisyonları incelendiğinde, ülkeden ülkeye fark etmekle birlikte, şirketlerin karbon emisyonlarının yüzde 80-90’ının fosil yakıt kullanımından kaynaklandığı ifade ediliyor. İklim değişikliğiyle mücadeleye ilişkin incelemelerde,…
10 Altın Başlıkta Markalaşma Süreci
10 Altın Başlıkta Markalaşma Süreci Günümüzde kuruluşların hızla değişen rekabet koşullarında başarılı olması için, markalaşma yolcuğunu doğru tasarlamaları gerekir. Markanın doğru şekilde oluşturulması ve markalaşma sürecinin uzun vadede etkili marka…
Kara Kutudaki Yapay Zeka
Kara Kutudaki Yapay Zeka İkinci Dünya Savaşında, İngilizler, Alman denizaltılarından gelen şifreli mesajları deşifre edebilmeleri için önde gelen bilim insanlarını toplarlar. İçlerinden sadece Alan Mathison Turing kripto analizi için bir…
Ekonomide Yeni Bir Devir: 3D Baskı
Ekonomide Yeni Bir Devir: 3D Baskı 3D Baskı teknolojisinin gelişimi ve yaygınlaşması ile, farklı uzmanlık ve ihtiyaç alanlarına ilişkin ürünlerin imalatında büyük bir bariyerin aşılması, operasyonel değişiklikler nedeniyle iş dünyasında…
Dış kaynak kullanımı (Outsourcing) nedir?
Dış kaynak kullanımı (Outsourcing) nedir? Dış kaynak kullanımı İngilizce outsourcing, en basit haliyle, daha önce şirket tarafından üretilen bir mal veya hizmetin şimdilerde dışarıdan temin edilmesine denir. 1980’li yıllarda başlayan…
Tedarik Zincirinde Dijital İkiz Teknolojisi
Tedarik Zincirinde Dijital İkiz Teknolojisi Tedarik zinciri, son on yıllık gelişiminin sonunda dijital dönüşümle birlikte bambaşka bir hal aldı. 2023 yılına kadar büyük küresel şirketlerin en az %50’sinin yapay zekâ…
Yapay Zekanın Ahlaki Gelişimi
Yapay Zekanın Ahlaki Gelişimi Yapay zeka, teknolojide bir devrim olarak görülüyor. Kimi bilim insanı yapay zekanın insanların yaşam kalitesini artıracağını düşünürken, kimileri ise yapay zekanın kontrol edilmesi ve izlenmesi gereken…
Tedarik Zincirinde Kamçı Etkisi
Tedarik Zincirinde Kamçı Etkisi Tedarik zincirinin temel fonksiyonlarından biri olan sipariş sürecinde ortaya çıkan gelişmeler, zincirin halkalarını oluşturan tedarik aktörlerinin her birini etkiler. Tedarik zincirinin her seviyesinde talep varyasyonu da,…
Blockchain Teknolojisinin Tedarik Zincirindeki Rolü
Blockchain Teknolojisinin Tedarik Zincirindeki Rolü Blockchain (Blok Zinciri) şifrelenmiş işlem takibi sağlayan ve yüksek güvenlik özelliklerine sahip şeffaf ve küresel bir veri tabanı yönetim sistemidir. Kripto para ağlarının arka planında…
Tedarik Zinciri Yönetiminde Geleceğin Teknolojileri
Tedarik Zinciri Yönetiminde Geleceğin Teknolojileri Dünya genelinde pandemi dönemi sorunları tedarik zincirinde stoklar, dağıtım, sipariş gecikmeleri ve boş raflar gibi konularda krizlere neden oldu ve tedarik ağında, hız, tam görünürlük,…
Tedarik Zincirinde İletişimin Gücü
Tedarik Zincirinde İletişimin Gücü Tedarik zinciri yönetiminin önemli bir kısmı, iletişim kurulan tüm hedef kitle gruplarıyla ilişkileri yönetmede özel iletişim değerleri yaratmak ve sürdürmekle şekillenir. Bunu yönetmek de tedarikçi memnuniyeti…
Global Tedarik Zinciri’nde Bilinmesi Gereken Terimler
Global Tedarik Zinciri’nde Bilinmesi Gereken Terimler Üretilen bir ürünün bir veya birden çok adımda tüketiciye ulaşmasını sağlayan ve dolayısıyla çok sayıda farklı ve detaylı süreçler bütünü olan tedarik zinciri, karmaşık…
Sürdürülebilir Tedarik Zinciri
Sürdürülebilir Tedarik Zinciri Klasik tedarik zinciri yaklaşımı, çağın getirdikleriyle ve sürdürülebilirlik endişeleriyle birlikte evrilerek, bugünkü modern sürdürülebilir tedarik zinciri anlayışı çatısında şirketlerin iş yapma şeklini biçimlendiriyor. Küresel ticaret devlerinin sürdürülebilirlik…
B2B İşletmenizin Dijital Yolculuğu
B2B İşletmenizin Dijital Yolculuğu Dijital devrimin ışığında B2B sektörünün müşteri ilişkileri, genetik bir değişime uğrayarak geleneksel iş yapış biçimlerini daha önce benzeri olmayan bir hızda dönüştürüyor. Gelecekte dijitalin, hayatın her…
Tedarik Zinciri Saldırıları
Tedarik Zinciri Saldırıları Kuruluşlar özellikle son yıllarda, tedarik zinciri kesintilerinin yarattığı sıkıntılar, iş gücü sorunları, artan nakliye tutarları gibi sorunların ve düşük karbon izi yaratmak gibi sorumlulukların yanı sıra dijital…
Tedarik Zinciri Optimizasyonunu Arttıran 5 Teknoloji
Tedarik Zinciri Optimizasyonunu Arttıran 5 Teknoloji Günümüzde, otomasyon ve dijital teknoloji, tedarik zinciri optimizasyonunun belkemiğine dönüştü. Tedarik zinciri, teknoloji alanındaki gelişmelere paralel olarak sürekli bir yenilenmeye ve dönüşüme uğruyor. Tedarik…
Tüketicinin Beynine Girmek: NÖROPAZARLAMA
Tüketicinin Beynine Girmek: NÖROPAZARLAMA Tüketicinin beyni, her zaman merak edilen bir konu olmuştur. Pazarlama alanında tüketicinin cephesinden bakabilmek, kuşkusuz tüketici tepkilerini kavramada değerli bir adım olarak görülür. Başarılı bir stratejik…
B2B Pazarlamanın 10 Karakteristik Özelliği
B2B Pazarlamanın 10 Karakteristik Özelliği İşletmeler arası pazarlamada, bu iş modelinin temel ayrışma noktalarını iyi kavramak önemlidir. Güçlü bir marka değeri geliştirmenin yolu, bu temel ayrışmayı kavrayarak, araştırmalarla desteklenen ve…
Tedarik Zincirinde Gelişmeler ve 2022 Trendleri
Tedarik Zincirinde Gelişmeler ve 2022 Trendleri Son iki yıldır küresel piyasalarda sunulan ürünlerin arzıyla talebi arasındaki orantısızlığın yarattığı sorunlar yaşayan işletmeler; yerli ve küresel üretimin durdurulmasıyla, lojistiğin zorlaşmasıyla, envanter sorunlarıyla…
Tedarik Zincirinde Risk Faktörleri ve Risk Yönetimi
Tedarik Zincirinde Risk Faktörleri ve Risk Yönetimi Küreselleşmeyle birlikte daha karmaşık bir sisteme dönüşen tedarik zincirlerinde, çeşitli sosyo ekonomik gündemlerin etkisi nedeniyle belirsizlikler ve riskler arttıkça, bu durum genel ekonomik…
Başarılı E-Ticaret Siteleri İçin Tüyolar
Başarılı E-Ticaret Siteleri İçin Tüyolar E-ticaret, geri dönülmez şekilde hayatlarımızın parçası haline geldi. Dijital dünyanın hızlı hareketine pandemi koşullarının katalizör etkisi, tüm dünyada iş yapış biçimlerinde köklü değişikliklere sebep oldu.…
E-ticarette Verinin Gücü: Hiper Kişiselleştirme
E-ticarette Verinin Gücü: Hiper Kişiselleştirme Genel müşteri segmentasyonu paketleri, toplu pazarlama kampanyaları, genel hedef kitleye yönelik oluşturulan çabalar üzerinden müşterinin dikkatini çekebilmek ve onunla etkileşim sürdürmek çok eskilerde kaldı. İletişim,…
B2B’de Müşteri Etkileşimi
B2B’de Müşteri Etkileşimi B2B iş dünyası, giderek daha hareketli ve renkli bir arenaya dönüşürken, pazarlama ve iletişim tabanındaki trendler de aynı paralelde günden güne değişiyor. Dijitalleşmenin hızlanması ve hedef kitleye…
Sosyal Ticaret (S-Ticaret) Yönetiminde Verimlilik
Sosyal Ticaret (S-Ticaret) Yönetiminde Verimlilik Dünyada 4 milyarın üzerinde aktif sosyal medya kullanıcısının olduğu ve bunların çoğunun mobil cihazları tercih ettiği göz önüne alındığında, bunun doğal bir sonucu olarak ticaretin,…
Her Yönüyle Omnichannel ve Multichannel Pazarlama
Her Yönüyle Omnichannel ve Multichannel Pazarlama Birçok işletme, bir uzman desteği olmaksızın tüketici davranışlarını veya duygularını anlayarak müşteri içgörülerini kavramada ve yorumlamada zorlanır. Oysa sürdürülebilir etkileşim sağlamak ve planlı bir …
Dijital Gündem: NFT Teknolojisi
Dijital Gündem: NFT Teknolojisi Dijitalleşmenin ve kripto para birimlerinin artışıyla birlikte, spot ışıkları da farklı para teknolojilerine çevrildi ve NFT gündemde sıkça anılmaya başlandı. Kelime anlamıyla ‘NonFungible Tokens’ olarak anılan…
Pazarlamada Fütüristik Perspektif
Pazarlamada Fütüristik Perspektif Dünyada her şey yeniden şekillenirken, elbette pazarlama ve pazarlama iletişimi de kitle iletişimindeki gelişmelere paralel olarak önemli değişimlere uğrayarak başkalaştı. Modern pazarlama; interaktif, ölçümlenebilir, tüketicinin ihtiyaçlarına göre…
Pazarlamada 2022 Trendleri
Pazarlamada 2022 Trendleri İş dünyası, Kovid 19 salgınının sosyo-ekonomik etkilerini göstermesiyle birlikte, küresel çapta önemli bir ekonomik darboğazla sınandı. İşletmeler, piyasalarda üretimin azalmasıyla birlikte; kredi sorunları, döviz dalgalanmaları, hammadde arzının…
2022’de Küresel E-ticaret Trendleri
2022’de Küresel E-ticaret Trendleri 2020’den bu yana yaşadığımız Kovid 19 salgını sürecinde evden çalışma, eve kapanma gibi gelişmeler, işletmeler için birçok yenilenmeyi zorunlu kıldı. Dolayısıyla tüm bu gelişmeler, küresel anlamda…
İşletmelerde ve B2B İletişiminde Öte Dünya: Metaverse
İşletmelerde ve B2B İletişiminde Öte Dünya: Metaverse 2022’ye hazırlanırken, işletmelerin yakından takip ettiği teknoloji gündemini Metaverse etkisi sardı. Aslında çok da yeni olmayan fakat son dönem daha sık gündeme gelen…
CRM’le Kurumsal Hafıza ve İç Görü Yaratmak
CRM’le Kurumsal Hafıza ve İç Görü Yaratmak B2B, B2C veya B2B2C pazaryeri operasyonlarınız için, işletmenize uygun bir e-ticaret modeli işlettiğinizde, müşterilerinizin ve/veya satıcılarınızın ve müşterilerinin farklı kaynaklardan oluşan karmaşık verilerini…
İşletmelerin, Geleceğe Dönüş 2022 Bileti: B2B Dijital Dönüşüm
İşletmelerin, Geleceğe Dönüş 2022 Bileti: B2B Dijital Dönüşüm Geleceğe Dönüş (Back to Future) filminde, zamanda yolculuğu sağlayan efsane aracı hatırlayın. Filmin kalbiydi adeta… Filmdeki o araç gibi, B2B dijital alt…
Black Friday 2021’de Pazarlama, E-Ticaret ve Mesaj
Black Friday 2021’de Pazarlama, E-Ticaret ve Mesaj Son yıllarda tüm dünyada markaların tüketicilere özel indirimler sunduğu Black Friday; adını, şükran gününden sonraki ilk Cuma gününde düzenlenmesinden ve 1961’de, ABD’nin Philadelphia…
B2B’de Değer Pazarlaması
B2B’de Değer Pazarlaması Pazarlama ve satış faaliyetlerinin, işleyişini etkileyen faktörleri objektif bakış açısıyla değerlendirmenin sene sonundaki grafikleri etkilediğini sanırız artık bilmeyen yoktur. Daralan marjlar, markaların farklılaşma zorunluluğunda dijital dönüşüm ve…
Sistemleşemeyen İşletmelerde: “Hayat Kısa, Kuşlar Uçuyor”
Sistemleşemeyen İşletmelerde: “Hayat Kısa, Kuşlar Uçuyor” ‘Cemal Süreya’ya kısa gelen hayat, bize neler yapmaz ki’ diyen dünyanın bütün yöneticileri, toplanın size bir sır vereceğiz… Zaman yönetimi, çalışırken zamanın yetersizliğinden yakınan, …
AI’nın Geleceği
AI’nın Geleceği İş dünyasında yapay zeka, etkinliğini gün geçtikçe arttırıyor. Artan sayıda büyük ve küçük ölçekli şirket, planlarını daha fazla AI odaklı teknoloji içerecek şekilde yeniden yönlendiriyor. Bu gelişme iki…
Dijital İçerik Yaratmada Devamlılık
Dijital İçerik Yaratmada Devamlılık Dijital pazarlama ve halkla ilişkiler uzmanları, markaları veya organizasyonları farklılaştıracak veya farklılığını vurgulayacak yeni formüller ararken, basmakalıp içeriklerden kaçınır. Farklılığı ortaya çıkaracak biçimde mecralarda varlık gösterebilmenin…
Çalışan Bağlılığında Dijital Dönüşüm Yatırımı
Çalışan Bağlılığında Dijital Dönüşüm Yatırımı Önceleri çalışan memnuniyetini geliştirmekle yetinen kuruluşlarda, buna ek olarak yaklaşık son yirmi yıldır çalışan bağlılığını artırmaya yönelik çalışmalar önem kazandı. Çalışan bağlılığının rüzgârını arkasına alan…
Kuruluşlarda, Düşük Karbonlu Döngüsel Ekonomi Bilinci
Düşük Karbonlu Ekonomi BilinciToplumsal ve küresel konjonktürde, ekonominin gelişimi için yapılan tüm çalışmalar, canlıların daha müreffeh yaşaması ana hedefiyle oluşturulur. Bu gayenin temelini atmak, kuşkusuz gelecek nesillere daha yaşanabilir bir…
E-Ticaretin Alınyazısını, Yapay Zeka Yazar
E-Ticaretin Alınyazısını, Yapay Zekâ Yazar Müşterilere herhangi bir saatte, bulunduğu yerden ürün ya da hizmet siparişi verme ve dilediği adresten teslim alabilme özgürlüğü sağlayan e-ticaret, son yıllarda daha sık tercih…
İŞLETMELERDE DİJİTAL DÖNÜŞÜM
Tırtıldan Kelebeğe, Özgürleşme: İŞLETMELERDE DİJİTAL DÖNÜŞÜMHer sektörden ve ölçekten işletme, MAP dijital dönüşüm tasarımlarıyla sistemleşerek, daha hızlı, daha ekonomik, daha kolay ve daha sorunsuz iş gücü ile başarıya ulaşıyor. Bu…
EDI Çözümleriyle Kurumsal Sürdürülebilirlik
EDI Çözümleriyle Kurumsal Sürdürülebilirlik Çağımızın nimeti olan yapay zekâ marifetlerini, işletmeler için iş zekâsına dönüştürmek; ekonomik, toplumsal ve çevresel kalkınmaya katma değerler sunar. Diğer yandan, her işletme, ekonominin birer lokomotifi…
Hataları Kaldırın, Yerine Başarı Gelsin
Hataları Kaldırın, Yerine Başarı Gelsin İnsani hatalara bağlı problemlerin neredeyse sıfırlanması, bundan doğan olası iş kayıplarının yaratacağı mali kayıpları ortadan kaldırmanız anlamına gelir. İnsani hatalar olmaksızın, yapay zekâ yordamıyla hazırlanan…
Tedarik Zinciri Yönetimi’nde Dijital Orkestra Şefine Dönüşmek
Küresel köyümüz olan dünya, dijitalleşmeyle birlikte; okyanusların, kilometrelerce yolların, dağların ve aklınıza gelen tüm fiziksel sınırların ortadan kalktığı dijital ticaretle tamamen sarmalandı. Yeni dünya düzeni, kaçınılmaz bir devrim olan dijital…
Tedarik Zinciri Yönetimi Nedir?
Tedarik Zinciri Yönetimi Nedir? Tedarik zinciri yönetimi, basitçe ifade etmek gerekirse, bir ürünün yaratımından müşteriye teslimine kadar geçen sürede, tedarikçileri birlikte verimli bir şekilde çalışmak üzere entegre eden, süreç boyunca…
Dijital Dönüşümde İletişimin Geleceği
Dijital Dönüşümde İletişimin Geleceği Küresel salgın döneminde iyiden iyiye hızlanan dijital dönüşümle birlikte, yaşamlarımızda günlük eylemlerimiz de iletişim kurma biçimlerimiz de farklılaştı. İletişim, kişisel olduğu kadar kitlesel boyutta da dijital…
E-Ticarette Kârlılığı Arttırmak
E-Ticarette Kârlılığı Arttırmak Son yılların rakamlarına bakıldığında dünyada e-ticaretinin, yıllık %20’ye yakın olağanüstü bir büyüme grafiği gösterdiği görülüyor. Bir başka deyişle, beştrilyon dolara doğru tırmanan dünya e-ticaret hacmi, ticaretin dijitalleşmeyle…
EDI’nin Sağladığı Avantajlar
EDI’nin Sağladığı Avantajlar EDI (Elektronik Veri Değişimi) kısaca, ticari ortaklar arasında, standartları uluslararası kurumlarca belirlenen formatlarla, ERP’den ERP’ye dosya değişimidir. Bu sayede, tedarik zincirindeki tüm firmalar arasında ticari belge akışı…
EDI’yi Anlamak
EDI’yi Anlamak Herhangi bir yeni teknolojiyi bir işletmeye dahil etmek, kapsamlı bir değerlendirme gerektirir. Yeni teknoloji, kolaylaştırılmış süreçler ve geliştirilmiş verimlilik dahil olmak üzere kuruluşlar için birçok avantaj sağlayabilir. Ancak, yeni teknolojiyi…
Dijital Dönüşümde 7 Kritik Hata
Dijital Dönüşümde 7 Kritik Hata Günümüzün dijital teknoloji merkezli iş ortamında, kuruluşlar başarılı bir dijital dönüşüm stratejisi oluşturmak, yürütmek ve bu stratejiye ulaşmak için sürekli olarak baskı altında varlıklarını sürdürüyorlar. Yeni gereksinimler modern çözümlere ihtiyaç…
B2B Veri Değişiminin Önemi ve Etkisi Nedir?
B2B Veri Değişiminin Önemi ve Etkisi Nedir? Muazzam teknolojilerin bulunduğu modern dünyamızda işletmeler için, kaynakların ve hizmetlerin işbirliği, hem işletmeler hem de müşteriler için ihtiyaç duyulan memnuniyeti adına hayati önem…
EDI ile Küresel Piyasaların Kapılarını Açmak
EDI ile Küresel Piyasaların Kapılarını Açmak İş gücünü uluslararası seviyeye taşıyarak, küresel piyasalarda rekabet ortamında tutunmayı sağlamayı arzulayan kuruluşlar, EDI etkisiyle karmaşık iş süreçlerini standart seviyede ilerletmenin avantajlarına başvururlar. Küresel…