Tedarik Zinciri Görünürlüğünde Veriler
Destek Hizmetlerimiz
Değişen piyasa koşullarına ayak uyduran yenilikçi teknolojiler, verimli iş süreçleri ve deneyimli destek ekibimiz ile MAP çözümlerimize güvenebilirsiniz.
MAP Destek Avantajları
Uzman Kadromuz
Binlerce müşteriyle yaptığımız başarılı çalışmalara dayanan uzun süreli servis ve destek deneyimimizin avantajlarından yararlanın.
Hizmet Seviyesi Anlaşmaları
Gereksinimlerinizi karşılarken, hizmet ve destek seçeneklerimiz esneklik ve hız kazandırır.
Tek Ekip Tam Destek
Map, konusunda uzmanlaşmış tek bir ekip ile, tüm iş süreçlerinizi geliştirir, düşüncelerinize önem verir, eğitir ve destekler.
Müşteri Destek Merkezi
Otomatik Çağrı Sistemi
Tanımlanan çalışma parametrelerine göre ayrıntılı kalifikasyon, otomatik e-mail açarak, kolaylıkla çağrıların izlenmesi ve takibi anlamına gelir.
Çoklu SLA Yönetimi
Her durumda garantili yanıt süreleriyle, tercihlerinize göre ' Standart, Silver veya Gold' seviyelerimizden yararlanabilirsiniz.
Uzman Kadro Desteği
Tüm sorularınıza, tecrübeli destek operasyon ekibimiz sayesinde, 9.00 ile 18.00 arası hafta içi her gün yanıt alabilirsiniz.
Uzaktan Destek
Şirketinizi ve çalışanlarınız için her türlü IT sorununuzu, anlık olarak, sunucularda dahil olmak üzere her cihaz ile uyumlu, güvenli ve güçlü destek yazılımımızı kullanarak, uzaktan çözebilirsiniz.
Hızlı Çözümler
Deneyimli uzmanlarımız sayesinde, hataların hızlı tespiti ve ele alınmasının yanı sıra performans sorunlarına güçlü çözümleri deneyimleyeceksiniz.
Zamandan Tasarruf
Şirketinizin dijital dönüşümünü yönlendirmek için daha fazla zamanınız olacak.
Azalan Maliyet
Destek hizmetinizin MAP’a taşınmasıyla operasyonel maliyetleriniz azalır. Uzaktan Destek hizmeti, kendi personelinizle olduğundan daha düşük bir maliyetle olacaktır.
Canlı Destek
Dinamik ve tecrübeli destek kadromuz ile tüm kullanıcılarımıza daha iyi ve daha hızlı hizmet verebilmek için çalışıyoruz. Canlı hizmetimize, istek ve sorularınız için, telefon, uzaktan bağlantı ve yerinde çözümlerimizle ulaşabilirsiniz
Servis Garanti Seviyeleri
MAP olarak, müşterilerinizin servis sağlayıcılardan beklediği hizmet düzeyini belirleyerek, sizlerle müşteriler arasında yapacağınız Hizmet Seviyesi Anlaşması kısa adı SLA ile, hizmet türü ve kalitesine ilişkin beklentilerinizi listelemenin ötesinde, gereksinimlerinize de çareler sunuyoruz.
Bir İhtiyacınız Veya Sorunuz Varsa...
Çözümlerimiz hakkında sorularınız veya yardıma ihtiyacınız varsa destek ekibimiz -Telefon, e-posta veya çağrı sistemi ile yanınızda.