Tedarik Zinciri Görünürlüğünde Veriler
Müşteri Memnuniyeti Politikası
Şeffaflık
Sorularınız, talepleriniz ve şikayetleriniz için 7 gün 24 saat, Destek masası e-postası ve internet sayfamızdan bize ulaşabilirsiniz.
Erişilebilirlik
Başvurularınız için +90 212 296 68 43 numaralı telefon,destek@map.com.tr, web sitemiz üzerinden bize ulaşabilirsiniz.
Cevap Verilebilirlik
Başvurularınızın alınmış olduğu bilgisi size internet sitemizden, çağrı merkezimizden belirlenmiş süreye göre verilmektedir.
Objektiflik
Sorularınız, talepleriniz ve şikayetleriniz ön yargısız ve adil bir şekilde değerlendirilmektedir.
Ücretler
Servislerimiz ve çözümlerimiz hakkında bilgi almak ve başvurularınızın değerlendirilmesi sürecimiz başvuru sahipleri için ücretsizdir.
Müşteri Odaklılık
Her zaman en iyisini hak eden siz değerli müşterilerimize, şirket politikaları ile yasal uygulamalar çerçevesinde uygulanabilir çözümler sunmaya; ihtiyaçlarınızı karşılamaya ve haklarınızı her zaman korunmaya özen göstermekteyiz.
Hesap Verilebilirlik
Sorularınız, talepleriniz ve şikayetleriniz kayıt altına alınarak kararlarımız sizlere gerekçeleriyle açıklanır.
Sürekli İyileştirme
Sizlerden gelen geri bildirimleri iş süreçlerimizde, ürün ve hizmetlerimizde sürekli iyileşmeler sağlayacak şekilde değerlendirmekte sizin memnuniyetiniz arttırmak için çaba göstermekteyiz.