Yapay zekâ desteğiyle, yeni nesil iş anlayışı kapsamında, çift yönlü pozitif etki sağlayan bir MAP tasarımı için, öncelikle işletmeye özel bir iş gücü analizini oluşturulur. Bu analiz, sektörel anlamda panoramik bir çerçevede iş gücünü tanımlamayı; küresel, ulusal, yerel temelde hangi ölçekte, hangi muhataplarla çalışıldığını, B2B / B2C veya her iki iş modelinin de zaman zaman çalışıldığı durumları analiz ederek, pazarlama hedeflerine uyumlu işletmeye özel çözümler tasarlanır.
İşletmenizle Başka Bir Hesabımız Var!
Böyle böyle, bir döngüye teslim ettiğiniz sonsuz ekipler zincirinin uzayda bir kara delik oluşturma olasılığını, siz değerli okurlarımız için özenle hesapladık…
Demiyoruz! Çünkü…
SİZİN İÇİN HESAPLIYORUZ
İHTİMALLERİ HESAPLIYORUZ
MODELLERİ HESAPLIYORUZ
ÇÖZÜMLERİ HESAPLIYORUZ
MAP Tasarımı Nasıl Hesaplanır?
1.
2.
MAP tasarımı, yalnızca satış grafikleriyle ve kârlılıkla ilgilenen bir modellemeden çok daha fazlasıdır. MAP’in iş anlayışı, insan emeğinin değerini temel alır ve bu değerden en üst seviyede faydalanma gayretiyle şekillenir. Dolayısıyla, işletmelerin, temelde insan emeğiyle inşa edildiği ve bu emeğin iş gücüne katma değer yarattığı göz önünde bulundurularak iş gücünün verimli kullanımı için yapılabilecekler özenle tasarlanır. İş yükünü çalışanların omuzlarından alan MAP tasarımı, bu sayede üretim gücünden zevk alabilen çalışanların üretimi bizatihi sahiplendiği, işletme hedeflerini benimsediği, yeni nesil bir çalışma yaklaşımı yaratma misyonuyla oluşturulur.
3.
MAP tasarımcıları olarak, işletmenize bir yazılım danışmanlığından öte, adeta bir ‘iş gücü doktoru’ gibi yaklaşırız. İşinizi, incelikle analiz ederek işletmenize uygun dijital çözümleri belirleriz ve size özel bir yeni nesil, bütüncül çözümler gücü tasarlarız. Böylece, gerek küresel gerek yerel temelde, işinizle uyumlu çözümleri hangi ölçüde kullanabileceğinizi planlayıp, çalışanlarınıza bu doğrultuda yetkinlikleri dâhilinde gelişme imkânı doğuracak bir destek sağlarız.
MAP ile Güçlenin
Hangi ölçekten ve sektörden olursa olsun, MAP tasarım çözümlerinin etkisiyle, kurumsallaşma yolculuğunuzda pazarlama gücünüzü birkaç katına çıkarabilir, hem kurum içi iletişiminizi hem de kurumsal muhataplarla iletişiminizi güçlendirebilirsiniz.
Böylece, pazarlama hedeflerinize daha hızlı ulaşarak, uzun vadede kurumsal itibarınızı da artırabilirsiniz.